Am uitat sa-ti zic

Mă tot uit la tine de ceva timp. Mi-am pierdut tot interesul în carte. Citesc uneori unele rânduri doar a nu fi observat că te admir. Nu m-am emoţionat într-atât de tare de ceva timp. Nu ştiam cum să-ţi zic „bună”.

Un lucru pe care îl admir întotdeauna în orice femeie, este faptul cum citesc. Nu am văzut niciodată, nicăieri, la nimeni, ochi într-atât de moi. Se mişcau lent, de la un cuvânt spre altul. De la virgulă la punct. Pot să mă uit ore întregi cum o fată citeşte o carte. Ştii de ce? În acel moment eu sunt liniştit. Nu mă grăbesc. Nu gândesc. Doar admir.

Ştiţi ce-i aia linişte? E momentul când admiri persoana iubită.

Ea e frumoasă. Uite aşa simplu şi banal doresc să încep descrierea mea. Buzele ei mici şi subţiri sunt o perfecţiune de care nu am mai întâlnit. Aş da orice ca să le pot simţi. S-a ridicat şi a plecat să-şi aleagă o carte. Una după alta, le răsfoieşte lent. Pentru ea nu există timp, deoarece ea îl stăpâneşte.

Şi uite că a dispărut. Mă simt de parcă îmi aştept sentinţa la moarte. Poate că e prostesc pentru unii, dar e frumos pentru mine.

Părul e castaniu. Buzele au culoarea roz trandafiriu. Are nasul mic, ca la copilaşi, dar ochii… Nu s-au inventat cuvinte ce m-ar ajuta să-i descriu. În ei nu există adâncime. Nu există început său sfârşit. Exist doar eu. Un îndrăgostit obişnuit căruia i-au plăcut ochii tăi, dar nu-ţi va spune fiindcă asta e micul meu secret. Cu părere de rău nu-ţi ştiu numele, dar te voi ţine minte ca Lisa.

Iar când ai plecat, am uitat să-ţi zic „bună”.

2 păreri la “Am uitat sa-ti zic

    • Buna Ludmila 🙂

      Cu parere de rau nu mai scriu de ceva timp pe acest blog. In ultimul an sunt un pic ocupat cu alte proiecte si in plus mai am si universitatea.

      Dar daca te va bucura, m-am alaturat unui proiect nou, care va fi lansat in curand. Este o revista si voi activa acolo. Daca imi dai adresa ta de email te voi anunta in ziua respectiva despre lansarea acesteia.

      Am depus o bucatica din stilul meu in noul proiect si presupun ca o sa-ti placa.

      P.S. Multumesc pentru cuvintele tale, apreciez foarte mult.

Lasă un comentariu