Fiindca e pentru tine

            Mii de culori se rup din sufletul tau. Incerc sa le adun, dar ele se rastogolesc… si-mi creaza un nou univers.

Stai… te vad. Parul carunt se revarsa precum stelele din ocean. Ma uit la el si te vad. Ma intrebi ce fac? Imi hranesc sufletul cu sentimente.

„Ce se intampla cu tine?” Nu stiu, dar simt un fum de ganduri.

Buzele, ochii, parul… miscari lente si hipnotizante. Nu stiu care este, dar sunt indragostit de toate fetele tale. Te caut… nu te gasesc, dar te revad in toate.

Uite ca au si iesit precum un vulcan erupe. Nu le pot opri, dar le scriu pentru tine, iar tu ma minti.

Flori, mangaieri, micul dejun, cuvinte dulci… eu tremur scumpo cand le scriu. Simt maduva, venele,tot… doar cand ma gandesc.

Uite ca mi se uda pagina, dar le scot pana la ultima picatura. Stii de ce? Fiindca e pentru tine.

„Si de…” Stai. Nu vorbi inca. Nu am terminat. Abia am inceput sa cladesc tot ce ti-ai dorit si ce iti vei dori. Simt cum imi vibreaza eul doar cand ma gandesc la ce-ti doresti… si ma frige.

Tu simti?! El se zbate ca sa iasa, ma tot sfasie ca un leu izgonit si flamanzit. Scumpo ele ies… scumpo… eu te iubesc.

Ele au fost inauntru si se zidisera singure. Dupa care mergeam pe langa ele si le admiram.

O părere la “Fiindca e pentru tine

Lasă un comentariu