Secret – Part I

Nici măcar nu te cunosc. Realizez, dar nu mă pot opri. E într-atât de intens încât mă arde. Eşti secretul meu şi te voi păstra până nu te voi dezgoli de realităţi. Vreau purul adevăr din tine. Vreau ceea ce arde şi doare. Ştiu, ştiu, ştiu… dar e într-atât de hipnotizant. Dacă privirea ta crează dependenta, ce să mai zic de voce? E balsam cu care m-aş spăla în fiecare seară când suntem împreună.

Nu te cunosc, dar simt cum îmi trec fiori pe gât şi mă aprind. De ce? Zi-mi de ce nu?

Mă poţi vedea stând lângă tine şi îţi zic orice. Orice, doar cedează-mi ceea ce-mi aparţine. Te rog să-mi dai ceea este iniţial al meu. De ce?

Fiindcă eşti secretul meu. Când stai cu spatele – eu visez. Când tu dormi – eu mi te imaginez. Când nu eşti langa mine – eu te pândesc ca un îndrăgostit. Iarăşi fiori. Ard, dar e plăcut. Cine eşti? De ce acum şi de ce tu?

Nici măcar nu te cunosc… dar te doresc! N-am să-ţi dau drumul. Nu! Cât m-ai ruga, eu zic nu. Eşti a mea. Te strâng prea tare? Iartă-mă… dar nu mă pot controla. Tu eşti vinovată! Da, da, da. Tu. De ce? Fiindcă m-ai făcut dependent. Cum? Singur nu ştiu, dar îmi place.

Eşti frumoasă.

O părere la “Secret – Part I

  1. Cum ai reusit sa te indragostesti de ea, daca nici macar nu ai vazut-o 🙂 iti place vocea ei, felul ei de a fi, te doare, te aprinzi de dorul ei, spui lucruri atat de frumoase despre ea!!! Sa inteleg ca mergi prin credinta 🙂 altfel nu imi explic aceasta superba prezentare 🙂
    Sa-ti ajute Cel de sus sa o gasesti curnd pentru a o „desbraca” de secrete si pentru a fi fericit langa ea. 🙂

Lasă un comentariu