Обійми

Încerc să descriu unele lucruri pe care nu le-am simţit niciodată şi mi le doresc. Sunt persoane pe care le apreciez pentru ceea ce sunt, dar puţine dintre ele vor afla asta.
E straniu… cum te pot schimba unele evenimente. Spre bine? Spre rău? Nu e clar, dar ştiu că el e înăuntru. Tace şi ascultă. Se uită şi analizează. Gândeşte. Leneveşte. Iubeşte. Sau poate nu? Nu vrea să-mi zică.
Scriu din ce în ce mai puţin, rar şi fără sens. Mă uit la mulţimile de foi începute şi alte sute stau mototolite. Caut ceva, dar nu ştiu ce. Cred că m-am oprit din drumul meu lung şi voi rămâne aici unde sunt. Sper să îngheţ şi să uit totul…

3 păreri la “Обійми

  1. poate ca a venit momentul sa iti impartasesti „secretul”…meriti o femeie cu care sa impartasesti minunatele tale sentimente…

Lasă un comentariu